دسته‌بندی نشدهمقالات گردشگری

دانستنی های مادران در سفر

در سفر هوایی با نوزاد باید چگونه رفتار کرد؟!

مادرها برای مسافرت رفتن باید کمی صبر و تحمل و کمی بیشتر از پدر باید سختی بکشند اگر نوزاد دارند.شما اگر قصد سفر با هواپیما دارید باید نکاتی را رعایت کنید تا نوزاد شما ,خود شما و دیگر مسافرین اذیت نشوند.
اگر قصد سفر با هواپیما دارید و برای اینکه نوزاد شما راحت سفر کنند و شما هم زیاد به دردسر نیاندازد ,می توانید صندلی ماشین کودک را به همراه خود ببرید.زیرا نوزاد شما به صندلی ماشین عادت پیدا کرده است.همچنین خاصیت دیگر این وسیله حمل کودک و انتقال او از ماشین به فرودگاه و هواپیما به آسانی می باشد.
سفر با نوزاد
یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کرد,هنگام خرید صندلی به این نکته توجه کنید ،که برچسب استفاده در وسایل نقلیه موتوری و هواپیما را داشته باشد ,زیرا شما می توانید نوزاد خود را در هواپیما در امن ترین نقطه از ان مواظبت کنید.
یکی دیگر از نکاتی که هنگام پرواز با نوزاد باید رعایت کنید,برنامه ریزی برای غذای نوزاد شما می باشد.شما می توانید با به همراه داشتن به جای برداشتن چند شیشه شیر، یک شیشه شیر را با آسترهای مختلف همراهتان ببرید.یا اینکه می توانید شیر خشک به همراه خود ببرید و از خدمه پرواز بخواهید تا مقداری آب گرم برای مخلوط کردن شیر برای شما بیاورد.(نکته مهم این می باشد که از داغ نبودن آب اطمینان داشته باشید
نکته سوم که باید رعایت کنید ,به همراه داشتن بسته مخصوص تعویض پوشک، کیسه مخصوص نگهداری پوشک، دستمال مرطوب و یک زیرانداز که بتوانید آن را روی هر سطحی و حتی روی پاهایتان پهن کنید و پوشک نوزاد را به راحتی تعویض کنید.
و نکته آخر ,هنگام بلند شدن و نشستن هواپیما به دلیل فشار آمدن به گوش نوزاد ها ,ان ها شروع به گریه کردن می کنند که شما می توانید به آرامی گوش های کودک را بکشید تا به گوش آنها کمتر فشار بیاید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
بستن