اخبار ایران

تداوم بازرسی‌های میدانی

سرپرست دفتر عمليات پرواز سازمان هواپيمايي کشوري

تداوم بازرسي هاي ميداني با هدف اطمينان از رعايت حداکثر وزن نشست و برخاست هواپيماها

سرپرست دفتر عمليات پرواز سازمان هواپيمايي کشوري از تداوم بازرسيهاي ميداني(Ramp Inspection) با هدف اطمينان از رعايت حداکثر وزن نشست وبرخاست هواپيماها خبرداد.

وي افزود: بازرسان دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، بازرس‎های میدانی از هواپیماهای آماده به خدمت شرکتهای هواپیمایی را با توجه ویژه به رعایت الزامات مربوط به حداکثر وزن نشست و برخاست هواپیماها، درروزهای گرم تابستان دنبال می کنند.

اخلاقي تصريح كرد با توجه به به اینکه قدرت و کارآیی موتور هواپیماها، متاثر از عوامل محیطی مختلف همچون درجه حرارت هوا می باشد .

لذا لازم است حداکثر وزن نشست وبرخاست هواپیماها نیز متناسب با این عوامل درنظر گرفته شود که رعایت این موضوع تاثیر به سزایی درحفظ ایمنی پروازها خواهد داشت.

سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپيمايي كشوري گفت:

بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، در روزهای گرم تابستان، توجه مضاعفی درحین انجام بازرسی‎ها به این موضوع خواهند داشت ودر صورت عدم رعایت الزامات مربوطه، با عوامل ذیربط مطابق مقررات برخوردهای تنبیهی صورت خواهد گرفت.

وی افزود، دربازرسی‎هایی که طی هفته جاری و بدین منظور انجام شده است خوشبختانه، موردی که نشاندهنده عدم رعایت این موضوع از سوی شرکت‎های هواپیمایی باشد، مشاهده نشده است.

انجام این بازرسی‎ها بطور پیوسته و منظم درطول روزهای تابستان و سایر ایّام سال ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن